poniedziałek, 4 lutego 2013

Moje początki.

Hej wszystkim ;3 Może najpierw pokrótce opowiem, o czym będzie ten blog. Otóż będę tu opisywać wszystkie scenki z Wiktorią Consalidą w roli głównej :) Czyli pojawią się tu streszczenia odcinków (pisane samodzielnie, nie kopiowane!), zdjęcia, dialogi bohaterów, moje opinie, komentarze itp. Oczywiście w międzyczasie będę dodawać jakieś newsy z serialu (plotki, zdjęcia, informacje itd.). Już za chwilę dodam dialog z odcinka 346, w którym pierwszy raz spotykamy Wiktorię i Przemka. To może teraz trochę o sobie - mam na imię Martyna, w tym roku skończę 14 lat :D Od przeszło półtora roku jestem fanką Na dobre i na złe (NDiNZ), a moją ulubioną aktorką jest oczywiście Kasia Dąbrowska (czyli serialowa Wiki). Chętnie pogadam - moje gg: 41989130 Piszcie, chętnie nawiązuję nowe znajomości ;) A już za chwilę pojawi się dialog z odcinka 346. Dajcie znać, czy Wam się podoba :) Oczywiście nie pogardzę komentarzami, bo one bardzo podnoszą na duchu i motywują do dalszego działania ;) A za każdy szczery komentarz z całego serca dziękuję :) Pozdrawiam, Martyna

2 komentarze:

  1. No, bardzo ciekawy blog. Szczerze powiem to takiego jeszcze nie było. Będę wpadać. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Kaisę i jestem jej największa fanka <3 ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz. Możecie mieć pewność, że odwdzięczę się tym samym :)