środa, 6 lutego 2013

Odcinek 346 - Pierwszy odcinek z Wiki

Rozmowa kwalifikacyjna Wiki z Elżbietą Żak i profesorem Zybertem. Wiki wchodzi do pokoju:


W: Dzień dobry. Nazywam się Wiktoria Manuela Consalida. Podaje rękę. Mój ojciec jest Hiszpanem, zawsze dwa razy muszę się przedstawiać, za pierwszym nikt nie pamięta. Siada na krześle
E.Ż.: Consalida. Zapamiętaliśmy.
P.Z.: Noo, prawie.
Wiktoria się śmieje.
E.Ż.: Miło widzieć kobietę. W końcu chirurgia ... Chirurgia to męski fach.
W: Tak, chciałam zostać chirurgiem na złość mężczyznom. Ale to nie jedyny powód. Chirurgia to moja wielka pasja.
P.Z.: Pani kończyła studia ... gdzie?
W: W Akademii Medycznej we Wrocławiu. Byłam w grupie prowadzonej przez profesora Rakowskiego.
P.Z.: A, to miała pani szczęście, to świetny fachowiec.
W: Tak, mam tu od niego list polecający.
Wiktoria z zielonej teczki wyjmuje list i podaje Zybertowi.
P.Z.:  Pisze, że była pani najlepszą studentką na roku...
E. Ż.: Brawo.
Skromny uśmiech Wiki.
W: To może zabrzmi naiwnie, ale ... od dziecka chciałam być chirurgiem. Byłoby dla mnie zaszczytem uczyć się od pana, panie profesorze.

To tyle na dziś. Nie wiem, czy Wam się spodobało - dajcie znać, czy pisać dalej :D

4 komentarze:

  1. OO Bardzo fajne. Wszystkie zdjęcia Wiki i dialogi z odcinków będą w jednym miejscu. Czekam na rozwinięcie bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten odcinek, dialog. Wiki miała świetną pewność siebie, już na początku to pokazała. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za tą scenkę! Zapomniałem, jaka to była pierwsza scenka z udziałem Wiki :) Dzięki Tobie już sobie przypomniałem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie wiesz może gdzie można znaleźć ten odcinek? Z chęcią bym go sobie obejrzała :) Przeszukałam już co się da i nie trafiłam na odcinki z poprzednich serii ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz. Możecie mieć pewność, że odwdzięczę się tym samym :)